Практичне заняття №9 "Природжені вади серця і судин."


 Мета заняття: Збирання анамнезу. Оцінювання стану дитини. Підрахунок частоти пульсу, визначення його властивостей.


Завдання №1: Визначи пульс за алгоритмом в спокої та при навантажені (20 присідань) особисто в себе або оточуючих та надай його характеристику.

ПІДРАХУНОК ПУЛЬСУ
Послідовність
Зміст
Місце проведення
Дитячий стаціонар, поліклініка, вдома
Оснащення
Секундомір, фонендоскоп
Попередня
підготовка
Вимий руки. Підраховуй пульс у дитини, що перебуває в стані спокою, краще
під час сну
Основний етап
виконання
1.Вибери місце дослідження пульсу: у дітей віком до 1 року – це сонна,
поверхнева скронева чи стегнова артерія. У дітей віком понад 1 рік – це
променева артерія.
Визначення пульсу проводь двома пальцями – ІІ і ІІІ – протягом 1 хвилини.
За наявності аритмії негайно повідом лікаря!
2. Порівняй дані обстеження з віковими показниками.
Примітка. Під час дослідження пульсу надай його характеристику. Пульс  у
дітей частіший, ніж у дорослих, дуже лабільний, часто визначають дихальну аритмію – прискорення пульсу на вдихові та уповільнення на видихові. Тому його й підраховують за 1 хвилину
Заповнення документації
Отримані данні запиши в температурному листку



Завдання № 2: Дай письмові відповіді на запитання:

1. Назви несприятливі чинники, які впливають на ембріон і зумовлюють виникнення природжених вад серця.
 2. Назви фази клінічного перебігу.
 3. Опиши  прояви при дефекті міжшлуночкової перегородки, відкритій артеріальній протоці, тетраді Фалло. 
 4. Назви ускладнення  вад серця.
 5.Перерахуй сучасні методи  діагностики та лікування.
 6 Склади план невідкладної допомоги в разі задишково - ціанотичного нападу.

Завдання № 3:Склади графлогічну структуру до теми:"Фіброеластоз. Догляд за дітьми з вадами серця."

Джерело: С.К.Ткаченко Педіатрія стор 296 - 301




Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

27. 09.22 Лекція до теми : Черевний тиф. Паратиф А іБ. Шигельози.

28.11.22 Лекція Менінгококова інфекція

05.12.22 Лекція Дифтерія